Sider

tirsdag 23. august 2011

Kryon 2.juli 2011 via Lee Caroll

Det kjennes til tider meningsløst og følelsesmessig tøft å brøyte vei for nye innsikter. Her prøver Kryon å gi en mer utfyllende forklaring på hvorfor og hvordan vi kan leve livet vårt. Han kaller det å være en fyrstikkbærer. I teksten under har jeg limt inn et lite utdrag fra denne kanaliseringa på dansk:

"Jeg har tænkt mig at tale om en metafor, som vi har givet så ofte før; men den får en særlig betydning, når vi giver den endnu engang. Jeg har en titel til dette budskab, som vi sjældent giver. Normalt lader jeg min partner gøre det senere. Denne gang har jeg tænkt mig at give den nu. Det er ”Egenskaberne ved Tændstikholderen.” Det er sådanne, der sidder foran mig lige nu, og som læser denne besked."

Les videre ved å trykke på koblingen.

http://www.spiritweb.dk/Kanal/kryon0811adk.htm




Ingen kommentarer: